2017-2018 Bahar Yarıyılı Kayıt yenileme işlemleri 05.02.2018 – 11.02.2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

İkinci Öğretim öğrencileri ile normal öğrenim süresini aşan Normal Öğretim öğrencilerinin harç yatırma işlemleri yukarda belirtilen birimler bazında belirtilen tarihler arasında Vakıfbank şubelerinden, Vakıfbank internet şubesinden ve Vakıfbank ATM’lerinden yapılabilecektir.

Öğrencilerimiz ders kayıtlarını internet üzerinden Öğrenci Bilgi Sistemlerine (OBİS) erişerek (http://obs.aku.edu.tr/oibs/ogrenci) yapacaklardır.  Ders programını inceleyerek  ders kaydınızı yapınız.

İnternet ortamında ders kaydını tamamlayan öğrencilerimiz, ders kayıtlarını kesinleştirmeleri gerekmektedir. Ders kaydı kesinleştirilen öğrencilerin danışman onayları 12.02.2018 Pazartesi mesai bitimine kadar danışmanları tarafından yapılacaktır. Öğrencilerin kayıt yenileme tarihlerinde ayrıca gelmelerine gerek yoktur.

Ders kayıtlarını tamamladığı halde sorun olan öğrenciler,12-14.02.2018 tarihleri arasında Danışmanları nezaretinde düzeltme yapabileceklerdir.

Müfredatlarında ya da alttan “Alandışı Seçmeli Ders” i olanlar kayıt ekranlarında yer alan, alan dışı ders havuzundan bir tane ders seçebileceklerdir. Derslerin kontenjanı 50 ile sınırlıdır.

12.02.2018 Pazartesi günü itibari ile 2017-2018 Bahar yarıyılı dersleri başlayacak ve dersler zamanında yürütülecektir. Öğrencilerin derslere devam durumları düzenli bir şekilde kayıt altına alınacaktır.

Kayıt Yenileme Tarihlerinde Ders Kaydı Yapmayan/Yapamayan Öğrenciler:

11.02.2018 Pazar gününden sonra ders kaydı kesinlikle yapılmayacaktır. Bu tarihten sonra kayıt yenileme ancak mazeretlerini belgelemeleri kaydı ile “Birim Yönetim Kurulu” nun mazeretini uygun görmesi halinde gerçekleştirilebilecektir.

        ** Ders kayıtlarının nasıl yapılacağına dair, Ders Kayıt Kılavuzu dokümanına ulaşmak için tıklayınız

29 Ocak 2018, Pazartesi 80 kez görüntülendi